הוראות שימוש למדרסים ביו מכאניים

שתף...
תוכן עניינים

הסתגלות למדרסים ביומכאניים

שיטת הייצור של אא אורטופדיה ותמהיל החומרים הייחודי יוצרים מדרס קל משקל ובעל יכולות מתקדמות של תמיכה לכף הרגל. החומרים נוחים ומקלים על המשתמשים בפרק זמן ההסתגלות אליהם.

למשתמשים במדרס ביומכאני נדרשת תקופת הסתגלות בת כ- 10 ימים. בכדי להקל על ההסתגלות ולעבור אותה בהדרגה יש לפעול באופן הבא:
ביום הראשון יש לעשות שימוש במדרסים באורך של כשעה.
ביום השני יש להשתמש במדרסים כשעתיים, וכך הלאה.

השימוש במדרס מביא לשינוי ביציבה ובהליכה. לכן, במשך תקופת ההסתגלות ייתכנו תופעות כגון תחושת אי נעימות, כאבים קלים בשרירי השוק וכן בשרירי כפות הרגליים. שימוש הדרגתי במדרס יסייע בהקלת התופעות.

ביקורת במכון
כחלק מהשירות המלא ללקוחותינו, אנו מבקשים להגיע לביקורת לאחר תקופת ההסתגלות. הביקורת נועדה בכדי שנוכל לקבל משוב על מידת ההסתגלות, ביצוע כיוונונים אחרונים ומסירת המדרס באופן סופי ללקוח. הביקורת חשובה והכרחית ולכן חובה להגיע למכון כעבור 10 עד 14 ימים.

במהלך הביקורת, הטכנאי בודק את איזון המדרס ופיזור הלחצים על גביו. זה הזמן והמקום ליידע את הטכנאי אם הופיעו או שעדיין מופיעות התופעות העשויות ללוות את ההסתגלות למדרס.

חשוב לציין כי המדרס הביומכאני בעל יכולות מתקדמות לתיקון יציבה ובכך עשוי לתרום רבות לסובלים מבעיות יציבה וגם לכבדי משקל. בזכות הפלסטיק החצי קשיח והיכולת הטכנולוגית החדישה שלנו – מסוגל המדרס הביומכאני ללוות אותך בכל צעד ולהפוך אותו לצעד נכון.

אחריות ותחזוקת המדרסים
אורך חייו של המדרס הביומכאני הוא לפחות שלוש שנים. האחריות מכסה כל נזק שנגרם למדרס כתוצאה מבלאי, וכן כל בעיה של כאבים המופיעים בכפות הרגליים שנגרמו מהמדרס. 

את המדרס אפשר לנקות בעזרת מטלית לחה ולאחר מכן, חשוב לייבשם בצורה טובה. במידה והמדרס מצופה בעור יש למשוח אותו אחת לחודש ב-וקס לעור או בקרם גוף. אם בזמן הליכה נשמעים מעין קולות חריקה, מומלץ לפזר טלק בנעליים מתחת למדרס. ניתןו גם למרוח ווזלין מסביב למדרס.

בכף הרגל ישנן כ-30,000 בלוטות זיעה וכל אדם מגיב בצורה שונה לציפוי המדרסים. שימו לב, ריח וזיעה לא ניתנים להפגה באופן מוחלט, ויחד עם זאת, רצוי להגיע אחת לשנה להחלפת ציפוי המדרס ללא עלות. החלפת הציפוי תפחית ריחות לא נעימים. 

בחירת נעליים
המדרס שבחרת מתאים לרוב סוגי הנעליים וכאלו שיש להם רפידה (ספידה) נשלפת. בכדי להפיק את מירב התועלת מהמדרסים שלך, רצוי לשלב עם המדרסים נעלי נוחות אורטופדיות או נעלי ספורט אורטופדיות.

רוצים לקבל פרטים נוספים אודות מדרסים ביו מכאניים? אנו בא.א. אורטופדיה, כאן בשבילכם, מתמחים בדיוק בתחום הזה, ויודעים לעשות אותו על הצד הטוב ביותר. אנו בא.א. אורטופדיה, חרטנו על דגלנו מצוינות, בכל הנוגע למדרסים, ואנו כבר שנים מספקים פתרונות של מדרסים ללקוחות פרטיים, ספורטאיים ומסייעים להגיע לאיכות חיים נטולת כאבים. 
 
מדרסים למניעת פציעת ספורט

ב.א.א אורטופדיה חושבים צעד בריא לפני כולם.
למידע נוסף ניתן לפנות באמצעות טלפון 1700-701-330 או מלאו פרטיכם כאן.

X