הוראות שימוש למדרסים פונקציונאליים

מדרסים הגבהה לנעליים
שתף...
תוכן עניינים

הסתגלות למדרסים
למשתמשים במדרסים פונקציונאליים אין תקופת הסתגלות. לכן, מיד לאחר הוספת המדרסים לנעליים ניתן ללכת איתם בחופשיות ובנוחות. 

ביקורת במכון
כחלק מהשירות המלא ללקוחותינו, אנחנו ממליצים להגיע בכל 4 או 5 חודשים לביקורת. הביקורת נועדה לכך שנוודא שהמדרסים תקינים ושצורת ההליכה לא השתנתה.

חשוב לציין כי המדרס הפונקציונאלי בעל יכולות מתקדמות לשיכוך זעזועים ובכך עשוי לתרום רבות לסובלים מכאבי מפרקים, כאבי ברכיים, כאבי גב ועוד. בפתולוגיות (מצב רפואי) קשות או ייחודיות הדורשות טיפול מעמיק במנח כף הרגל, לעיתים יידרש מעבר למדרס ביו מכאני.

אחריות ותחזוקת המדרסים
אורך חייו של המדרס הפונקציונלי הוא כשנה. האחריות מכסה כל נזק שנגרם למדרס כתוצאה מבלאי, וכן כל בעיה של כאבים המופיעים בכפות הרגליים שנגרמו מהמדרס. מומלץ להחליף את המדרסים בכל שנה מכיוון שהחומרים שמרכיבים את המדרס, נדחסים עם חלוף הזמן ומאבדים מהיכולת שלהם לתמוך בכף הרגל.

את המדרס אפשר לנקות בעזרת מטלית לחה בלבד. לאחר הניקוי, חשוב לייבש את המדרסים בצורה טובה. במידה והמדרס מצופה בעור יש למשוח אותו ב-וקס לעור או בקרם גוף אחת לחודש. אם המדרס “משמיע” קולות חריקה בזמן הליכה, יש לשים טלק בנעליים לפני הכנסת המדרס. אופציה נוספת היא למרוח ווזלין בקצוות המדרס.

נעליים בא.א אוטופדיה

בחירת נעליים
המדרס שבחרת מתאים לרוב סוגי הנעליים וכאלו שיש להם רפידה (ספידה) נשלפת. בכדי להפיק את מירב התועלת מהמדרסים שלך, רצוי לשלב עם המדרסים נעלי נוחות אורטופדיות או נעלי ספורט אורטופדיות.

ב.א.א אורטופדיה חושבים צעד בריא לפני כולם.
למידע נוסף ניתן לפנות באמצעות טלפון 1700-701-330 או מלאו פרטיכם כאן ונשמח לחזור אליכם.

 

X