הגבהה לנעליים – רפידות גובה

מדרסים הגבהה לנעליים
שתף...
תוכן עניינים

מדרסי הגבהה מספקים הגבהה לנעליים שטוחות מכל הסוגים, עוזרים לטפל במצבים של אסימטריה ברגליים ותורמים לביטחון העצמי. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

רפידות גובה הן אביזר יעיל מאוד, לתיקון אסימטריה ברגליים המתבטאת בהפרשי גבהים בין הרגליים ועלולה לגרום לבעיות כמו כאבי ברכיים וגב. הן מספקות הגבהה לנעליים ויתרונות נוספים, ולמעשה משמשות כסוג של מדרסים – לצד מדרסים אורטופדיים אחרים או באופן בלעדי.

מדרסי הגבהה יכולים להוסיף מעט לגובה של אדם, ועושים זאת בצורה הרבה יותר מעודנת מאשר נעלי עקב או פלטפורמה. הם מגביהים בצורה דיסקרטית וגם עוזרים להרשים בפגישות עסקים, דייטים וכו’.

מהן רפידות גובה ואיך הן פועלות?

אפשר לציין שרפידות לנעליים הן למעשה מדרסים בהתאמה אישית והן מאפשרות להגביה את המשתמש ויוצרות אפקט הגבהה

אפשר לבחור מדרסי הגבהה לנעליים שמוסיפים רמות שונות של גובה ולייצר ממגוון חומרים רכים או קשיחים.

הגבהה לנעליים ניתן לבצע במכון אורתופדי שבו מומחה כף רגל מאבחן את כפות הרגליים ומייצר מדרסים גבוהים בהתאם לעומק הנעליים. אופציה נוספת היא לייצר הגבהה מחוץ לנעל, בעצם מהסוליה. כך במקרים כאלו, ניתן להרוויח יותר גובה גם מפנים הנעל וגם מבחוץ. זאת בהתאם לצורך שלכם.

כדי להשתמש בהן, פשוט הכניסו אותן לנעליים באותו אופן שהייתם עושים עם מדרסים מכל סוג אחר.  

מהם היתרונות של הגבהה לנעליים שלכם?

ראשית, רפידות גובה מתאימות ומסוגלות להוסיף הגבהה לנעליים שטוחות בכל הסוגים והעיצובים. הן גם קלות מאוד ולא דורשות שום תחזוקה מיוחדת.

יתרון חשוב נוסף: ניתן להסתיר מדרסי הגבהה בקלות מהעין, כך שאף אחד לא צריך לדעת שאתם משתמשים בהם. חברים ובני משפחה עשויים לשים לב שאתם קצת יותר גבוהים, אבל השינוי לא בולט וכמעט בלתי אפשרי להבחין ברפידות.

בכל זאת, רפידות הגבהה מצליחות ליצור אשליה של גובה טבעי. זה חשוב מאוד לחלק מהאנשים, עבורם נושא הגובה עלול להיות מעט כואב. רפידות גובה מעניקות לאנשים אלה יותר ביטחון עצמי.

מעבר לזה, מדרסי הגבהה עוזרים לאנשים עם אסימטריה ברגליים על ידי שיפור האיזון שנפגם בשל הפרש הגבהים. הם מסייעים למנוע נקעים ופציעות אחרות על ידי שמירה של שתי הרגליים יציבות על הקרקע, ומפחיתים כאבי ברכיים ושוקיים על ידי הורדת המשקל מקשת כף הרגל.

רפידות גובה מגיעות עם יתרונות נוספים, שרלוונטיים לכולם, כמו בלימת זעזועים והגנה על כפות הרגליים מפגיעה בזמן הליכה או ריצה.

איך בוחרים מדרסי הגבהה איכותיים?

רמת האיכות של רפידות הגבהה משתנה, אז חשוב לשים לב שאתם בוחרים את האפשרות הטובה ביותר עבורכם. מדרסים לא איכותיים עלולים לגרום לשלפוחיות או יבלות, וגם לבעיות חמורות יותר. אם הם לא מיוצרים כראוי, הם עלולים להחליק בתוך הנעליים ולגרום לאי נוחות.

קחו את הגורמים הבאים בחשבון:

  • גובה – אם אתם צריכים רפידות גובה מסיבות רפואיות, הגובה שלהן ייקבע על ידי אנשי מקצוע, כמובן בשיתוף פעולה מלא איתכם לווידוא הנוחות ושביעות הרצון שלכם. עם זאת, אם אתם רוצים הגבהה לנעליים מסיבות אסתטיות, ההחלטה לגבי רמת הגובה כולה שלכם.
  • התאמה לכף הרגל – אם רפידות גובה אינן במידה הנכונה, לא תפיקו מהן את המקסימום.
  • התאמה לנעליים – כאמור, מדרסים יכולים ליצור הגבהה לנעליים. אם אתם צריכים הגבהה גבוהה מהרגיל ניתן לייצר הגבהה מבפנים ומבחוץ.

מדרסים בהתאמה אישית ב-א.א. אורטופדיה

לבחירת רפידות גובה, מדרסים בהתאמה אישית או כל פתרון אורטופדי אחר, אתם מוזמנים להגיע לאחד מ-36 הסניפים שלנו בפריסה ארצית. אנו משלבים בצורה אופטימלית טכנולוגיה מתקדמת וחומרים איכותיים, ומציעים פתרונות מותאמים אישית לצרכים שונים. מטרת העל שלנו היא לשפר את איכות החיים שלכם, בין אם באמצעות מדרסי הגבהה או שלל אביזרים מעולים אחרים.

X