כיצד נעליים רפואיות מעניקות את הנוחות והתמיכה שאתם צריכים? הכירו את TECNICA

שתף...
תוכן עניינים

נעליים אורטופדיות TECNICA משפרות את חייהם של רבים, אשר סובלים מאי נוחות או כאבים בכף הרגל -בין אם בגלל כף רגל סכרתית או בעיות אחרות. הנה כל מה שחשוב לדעת על נעליים רפואיות והיתרונות שלהן

נעליים אורטופדיות TECNICA הן בשורה אמיתית, בזכות היכולת של המותג ליצור נעליים רפואיות שהן גם מאוד מועילות וגם מעוצבות ויפות.

 

מהן נעליים רפואיות?

נעליים רפואיות (או אורטופדיות) מיועדות לאנשים עם עיוותים ו/או כאבים בכף הרגל. הן מעניקות תמיכה ומסייעות לאחר טראומות וניתוחים, ובמצבים של כף רגל חבושה, כף רגל סכרתית והליכה באמצעות קביים.

באופן כללי, נעליים רפואיות מתקנות שלוש בעיות עיקריות:

  • עיוות / דפורמציה קשה.
  • חוסר יציבות (בעקבות כריתת אצבע למשל).
  • קושי לנעול נעליים בשל כאבים או אי נוחות.

על מנת לאפשר התאמה אישית לכל בעיה או צורך, נעליים רפואיות מגיעות עם רפידות נשלפות אותן ניתן להחליף עם מדרסים שמספקים עוד תמיכה חשובה.

נעלי נוחות אורטופדיות הן לרוב רחבות למדי, מציעות מרווח משמעותי לקדמת כף הרגל והאצבעות וחלקן הפנימי מעוצב באופן שמונע שפשוף או הפעלת לחץ על כף הרגל. הן מתאימות לאנשים בכל הגילאים ומתוכננות במיוחד כדי לתמוך במבנה ובמכניקה של כפות רגליים שונות.

למעשה, נעליים רפואיות איכותיות מסוגלות לעשות פלאים לא רק לכפות הרגליים, אלא גם לקרסוליים, לרגליים ולגב התחתון.

 

מאפיינים בולטים של נעליים אורטופדיות TECNICA

  • ללא תפירה פנימית ועם ריפוד מסיבי, למקסימום נוחות.
  • בעלות סוליה חיצונית גמישה, בולמת זעזועים ומונעת החלקה.
  • אפשרות לשימוש עם מדרסים אורטופדיים, אשר מתאימים לנעליים ולמצב כף הרגל.
  • מתאימות להליכה יום-יומית, לשחרור עומסים ולריפוי כף רגל סכרתית ופתולוגיות אחרות, כמו אצבעות פטיש, הלוקס ולגוס, בצקת לימפתית וכו’.
  • נוחות גם לאנשים עם כף רגל חבושה, נפוחה ו/או מעוותת.
  • חלק קדמי פתוח, כולל אופציה להפחית את העומס מקדימה על ידי הוספת הגבהה לעקב.
  • פתיחה קלה באמצעות סקוטש ו/או שני רוכסנים בצדדים.

 

יתרונות של נעליים רפואיות TECNICA

נעליים אורטופדיות TECNICA מיוצרות 100% במפעלי החברה באיטליה. כל דגמי המותג איכותיים, כאשר מטרת החברה העיקרית היא להקל על אנשים בכל מיני מצבים ובכל רגעי החיים. היא עושה זאת באמצעות חדשנות בלתי פוסקת, שמציבה את TECNICA בחזית התחום של נעליים רפואיות ושל נעלי נוחות מקצועיות, לתמיכה והפחתת כאבים בכף רגל.

החברה מארץ המגף קיימת כבר למעלה משלושים שנה, במהלכן היא עוסקת במחקר רב ומשתפת פעולה עם אנשי מקצוע מומחים ומנוסים. התוצאה: נעליים שמשפרות חיים ומקדמות ריפוי.

במה מתבטא השיפור הזה? הנה היתרונות הבולטים ביותר של נעליים רפואיות בהתאמה אישית, במיוחד בשילוב עם מדרסים באיכות גבוהה:

  • תמיכה נהדרת – נעליים רפואיות תומכות בקשת ובעקב, בזכות עיצוב חכם, ריפוד במקומות הנכונים ושימוש בחומרים משובחים.
  • הפחתת כאבים בכף הרגל – בזכות ריווח משמעותי וחוסר בתפרים פנימיים, וגם העובדה שאין עקבים שדוחפים את כפות הרגליים לתנוחות לא נוחות, אפשר לסבול מפחות כאבים.
  • שיפור זרימת הדםכף רגל סוכרתית מפחיתה את הרגישות ומקשה על מחזור הדם באזור הפגוע. במקרים קיצוניים, נעליים רפואיות יכולות למנוע מצב של כריתת כף הרגל.
  • הגברת הניידות – כאבים כרוניים בכף הרגל ובעיות כמו רגליים שטוחות, דלקת כף הרגל, בוניונות, דורבן בעקב או בפטיש יכולות לא רק להאט אתכם ולהקשות עליכם לנוע ממקום למקום, אלא ממש למנוע מכם ללכת ולגרום לכם לאיבוד הניידות והעצמאות. נעליים אורטופדיות TECNICA, בזכות היותן מרופדות, מרווחות ומעוצבות היטב, יכולות לסייע בחזרה לפעילות חלקית או מלאה.

למעשה, נעליים רפואיות הן פשוט בחירה מעולה לכפות הרגליים. במקום לסבול, נצלו את היתרונות של נעליים ייחודיות אלה. לא רק שהן יקלו על הקשיים הכרוכים במצבכם הנוכחי, אלא שבעזרתן תוכלו גם למנוע החמרת פציעות וסיבוכים.

 

נעליים אורטופדיות TECNICA בא.א. אורטופדיה

בחנות אורטופדיה האינטרנטית ובסניפים שלנו תמצאו נעליים רפואיות ואורטופדיות בכל המידות, לרבות דגמים שונים ומומלצים של חברת TECNICA ומותגים איכותיים נוספים. יתרה מכך, אתם מוזמנים להתייעץ איתנו לגבי הצורך שלכם, בחירת הזוג הנכון והתאמה של מדרסים לנעליים.

X